Praktische informatie

  • Afspraken voor feesten mogen verstuurd worden naar banqueting@dennenhof.valk.com of telefonisch via 0032 3 663 05 09

  • De zaalhuur is inbegrepen in de desbetreffende formule mits het minimum aantal personen gerespecteerd wordt. Indien het aantal gasten beduidend lager is dan de capaciteit van de zaal kan er extra zaalhuur aangerekend worden.

  • Een optie is mogelijk voor maximum 14 dagen.

  • Aanpassingen dienen minstens 2 weken voor aanvang van het feest doorgegeven te worden via mail (banqueting@dennenhof.valk.com).

  • Wij staan open voor wijzigingen in menu’s. Het staat u vrij om uw wensen te bespreken. De tafels worden gedekt met linnen, kaarsen, bloemetjes en menukaarten. Grotere bloemstukken kunnen voorzien worden mits supplementaire kosten.

  • Tafelschikkingen dienen minstens 2 weken vooraf schriftelijk te worden doorgegeven. Indien wij de zaal moeten herschikken wegens te late bezorging zullen de gepresteerde werkuren doorgerekend worden. Indien mogelijk vragen wij de gastenlijst digitaal door te sturen.

  • Annulaties van het aantal personen zal aangerekend worden op basis van de algemene voorwaarden van uw contract.

  • Gratis parking is voorzien.

  • In al onze prijzen voor de feesten is bediening inbegrepen tenzij anders vermeld.

  • Er is voldoende vestiaire voorzien. Deze is gratis doch op eigen risico.

  • Bij het vastleggen van de zaal zal u gevraagd worden een voorschot te storten op basis van de algemene voorwaarden in uw contract.

  • Voorschotbepaling:

    25% van totaalbedrag tijdens het vastleggen van het feest.

    50% van het geschat totaalbedrag minstens 1 maand voor het feest te storten.

  • Dranken en maaltijden van artiesten (dj, orkest, chauffeurs, technici, enz.) zijn steeds ten laste van de organisator en zullen de formule die geboekt is moeten volgen.

  • Gebruik van confetti, partypoppers zijn niet mogelijk wegens het veroorzaken van niet of moeilijk verwijderbare vlekken op parketten en tapijten. Hier staat een boete op van €250.

  • Avondfeesten met alleen drank en dessert zijn helaas niet mogelijk.

  • Alle wijzigingen van uw bevestigd feest dienen digitaal te worden bezorgd aan de banquetingverantwoordelijke. Telefonisch contact volstaat helaas niet.

  • De prijzen in deze folder zijn geldig tot het einde van 2025.

Party Pimpers

In samenwerking met Partypimpers zorgen we ervoor dat uw feest een groot succes wordt!
Nadien kan je genieten van de mooie herrineringen aan jouw “Feest”.
Het is echt de moeite waard om Partpimpers in te schakelen ! 

Photobooth                                                                                                                                          Opgebouwd in slechts 5min, stekker erin en lachen maar!   
Keuze uit 100, 200, 300, 400, en 700 prints!
Prints in formaat 10x15.
Dubbele prints op strookjes van 15x5.
Gepersonaliseerde digitale fotokaders.
Achteraf digitaal aanleveren van de foto’s.
Volledig geautomatiseerd en gebruiksvriendelijk. 

Lichtletters & - cijfers
Iedereen verdient het om af en toe in de schijnwerpers te staan!
1 meter hoog.
Keuze uit warmwitte LED of RGB in 20 kleuren.
Slechts 1 stopcontact nodig
Binnen en buiten te gebruiken

Contactgegevens:   
www.partypimpers.be
info@partypimpers.be
 +32 478 279 777

 

Bart Meeus

"Mijn voornaamste doel als huwelijksfotograaf is om van jullie huwelijksdag stijlvolle, mooie en natuurlijke beelden te maken die de sfeer en emoties vastleggen. De belangrijke momenten uiteraard maar ook de kleine herinneringen … het plezier, de tranen, de liefde, de tederheid… tedere gebaren die ongemerkt blijven als de huwelijksfotograaf ze niet tijdig registreert. Mijn doel is beelden maken die tijdloos zijn, creatief en origineel. Beelden die emotie oproepen. Ik zie mezelf graag als verteller van jullie verhaal. Dus probeer ik als huwelijksfotograaf ook zo weinig mogelijk in te grijpen in jullie dag.“

Contactgegevens:
0496 41 40 04
info@fotomeeus.be                                                                 

Perfect Celebrations

Brigitte Kater

Hoe ziet jouw droom huwelijksdag eruit? Heb je een bepaald thema of kleur in gedachten? Misschien heb je op Pinterest inspiratie opgedaan en wil je dit graag tijdens jouw huwelijksdag terug laten komen? Dan kan ik je zeker helpen. De prijzen voor de styling lopen nogal uiteen. Wil je enkel een mooie tafelversiering of wil je een compleet gerestylde feestzaal? Ook kunnen wij de styling van de alternatieve ceremonie verzorgen. It's your choice. Nadat we samen de feestzaal hebben bekeken en ik jouw wensen en budget in kaart heb gebracht, ontvang je een transparante offerte, zodat je zelf kunt bekijken wat de verschillende items kosten en binnen welk budget je je styling wilt houden. 

Perfect Celebrations:
brigitte.kater@perfectcelebrations.be
www.perfectcelebrations.be
Tel. 0478 656 632